vineri, 6 aprilie 2012

Intamplari ....de viata

    In saptamana luminata, toti incepem sa traim tot felul de experiente karmice,primim tot felul de sfaturi pe , care nu le auzim sau tot felul de povete din care nu invatam nimic.....si eu am trait sa -i spunem o experienta de bun simt,am fost invatata inca o data ca lucrurile se intampla atunci cand trebuie sa se  intample si simpla noastra zbatere de aripa si inversunare in care traim nu face decat sa distruga tot.
    Mergand pe strada intr-o zi banala de joi,incercam sa privesc chipurile oamenilor si sa ma loghez la ei ,sa incerc sa le citesc gandurile si sa aflu ce simt,ce probleme au,...si surpriza nu vedeam nimic ,nu simteam nimic....
     Va imaginati oameni buni cati morti vii sunt pe planeta asta....cati oameni fara sentimente,fara trairi racordati la nimic exista,,,?
      Cati din noi am privit,am atins sau am mirosit un ghiocel ,o zambila,o lacramioara in primavara asta......???
      In aceea banala zi de joi ,am oprit la o florarie ,si am cumparat 3 buchetele de zambile,unul de culoare bleo,unul alb,si unul roz ,e inutil sa povestesc ca miroseau divin...ma gandeam odata ajunsa acasa ce aranjament feng-shui am sa realizez din ele.....si luata de ganduri ajung intr-o intersectie celebra, unde o femeie
batrana ,curat imbracata,statea si astepta.....
Nu cersea....astepta...era intr-o stare de abandon,cred ca in secunda aceea nu dorea nimic......era departe,m-am apropiat timida si am intrebat-o daca in primavara asta a primit o singura floare....a raspuns ca nu....si i-am cerut sa isi aleaga ce culoare de zambile dorea din mana mea.
Eu doream sa i le dau pe toate....ce credeti ca a luat...?..zambilele albe ....explicandu-mi ca sunt preferatele ei si ...ca niciodata nu a primit nici o floare in viata ei.....le privea fascinata si am invatat de la ea cum sa privesti o floare, cu cata iubire o facea ,le mangaia ,le mirosea....totul era un tablou .Am lasat-o ravasita.... la plecare,nu intelegea ce i se intampla,avea lacrimi in ochi....eu deja mi le stergeam pe ale mele...
       Cu cele 2 buchetele ramase am plecat stanjenita si trecand pe langa o biserica ....le-am pus la un altar al Fecioarei Maria..unde am si poposit o secunda,incercand sa ma reculeg.
       A doua zi  am  ajuns intamplator in aceeasi florarie,am ales inevitabil aceleasi culori de zambile ,tot 3 buchetele,mi-am urmat un traseu banal,am intalnit o prietena care era fascinata de zambile...i-am daruit un buchetel..,a doua prietena m-a strigat vazandu-ma traversand,evident i-am daruit un buchetel de zambile care il mirosea  si il saruta ca o nebuna...iar al treilea i l-am daruit mamei mele care iubeste toate florile de pe planeta...
     A treia zi am reusit sa imi cumpar 3 buchetele de zambile,de la aceeasi florarie care inevitabil imi aparea in cale, si sa ajung cu ele,sa imi realizez un aranjament floral si sa ma delectez  in voie,sa le savurez parfumul in fiecare secunda...
     Tarziu  am facut   analogia 3 zile,3 buchetele,3 prietene intalnite......si fericite...!!!
     Cred ca de multe ori incurc spamul cu mail-ul meu personal......si pierd din autenticitatea multor lucruri care mi se intampla.....dar acum cu siguranta am simtit ca Sfanta Treime vegheaza  e acolo ,e cu noi...si asteapta numai sa o descoperim in tot ceea ce facem!
   Singura cale spre schimbare e abandonul,abandonati-va ptr o secunda si analizati ce simtiti,treziti-va  din moartea asta clinica in care traim toti,bucurati-va de un zambet,o floare,o mangaiere....ce naiba oameni buni....E PRIMAVARA....!!!!Cu mult drag Cerasela.

3 comentarii:

Tu ce parere ai? Te rog nu ezita si scrie-mi!